Followers

Assalamualaikum...


Zaman sekarang ni kalau nak berpantang, dah tk perlu risau lagi sebab ada macam-macam option set berpantang di pasaran. Yang penting sediakan fulusnya aje. Pening tak pening je lah nak pilih yang mana satu. 

Sebagai pengguna yang bijak, pastikan anda buat survey dan study betul-betul setiap yang ada di pasaran supaya anda tidak tersilap membuat pilihan. Bukan apa, kerap juga saya dengar keluhan orang di sekeliling saya yang akhirnya menyesal beli set berpantang yang mereka pilih sebab tak dapat nak habiskan jamu/ubat yang dibeli. Ada yang terlalu 'panas' untuk bayi hingga menyebabkan naik ruam. Ada yang tak tahan dengan bau yang kurang menyenangkan, dan macam-macam lagi lah. 

Di sini saya nak kongsikan kelebihan berpantang dengan Shaklee...

  • Tiada kesan 'panas' ke atas bayi yang disusukan kerana ia bukan jamu.
  • Boleh dimakan walaupun bayi menghidapi demam kuning. Malahan, nutrisi yang diperolehi daripada suplemen Shaklee dapat membantu mengurangkan jaundice bayi yang disusui.
  • Khasiat Zinc Complex dalam set ini sama seperti fungsi ikan haruan yang dapat membantu mempercepatkan proses baikpulih luka dalaman ibu selepas bersalin.
  • Vitamin B Complex dalam set ini dapat membantu menstabilkan hormon si ibu dan mengurangkan risiko postpartom depression (meroyan).
  • Membekalkan nutrien penting yan diperlukan oleh ibu dalam pantang, secara tidak langsung melancarkan penghasilan susu ibu.
  • Tiada bau-bauan yang kurang menyenangkan.
  • Boleh diambil seawal hari pertama kelahiran, tak perlu tunggu sehingga 1-2 minggu atau sehingga bayi pulih daripada demam kuning.
  • Dapat mengelakkan pembaziran kerana jika masih berbaki sewaktu pantang, masih boleh diambil walaupun selepas habis pantang. 

Alhamdulillah, ibu-ibu ini telah merasai kehebatan Set Confinement Euphoria ini. Jom kita baca!






Jadi, buatlah pilihan yang bijak dan berbaloi dengan wang yang dilaburkan. =)

Sumber : Kak Aini



"Kecantikan bermula dari dalam"

*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Untuk consultation, contact me : 
Farah Liyana ,emel faralyana@gmail.com 
atau 
SMS (012-4073114)


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan