Followers

Assalamualaikum..


Hari nie saya nak share dengan anda semua pasal Energizing Soy Protein. Saya consume ESP nie mmg sgt best..saya da jatuh cinta pada ESP. Kulit saya da semakin pulih dari bekas2 jerawat, kulit lagi lembut, yang paling best dia mengenyangkan saya...so minum nie sambil berdiet heheh...okay kalu nak baca lebih lanjut mengenai kelebihan ESP boleh baca sini. Okay di sini saya share beberapa testimonial dari customer:-


(Klik pada gambar utk tumbesaran)





Jika anda berminat hendak mencuba set ini..anda boleh contact saya selaku Independent Shaklee Distributor anda. Saya akan cuba sebaik mungkin utk membantu penyusuan anda dan memberi nutrien penting kepada bayi anda... insyaAllah...

*Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

"Kecantikan bermula dari dalam"

*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Untuk consultation, contact me : 
Farah Liyana ,emel faralyana@gmail.com 
atau 
SMS/CALL (012-4073114)



0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan