Followers

Assalamualaikum kepada sesiapa yang membaca entry ini.

Agak lama saya tidak update blog saya ni... banyak benda yang perlu saya selesaikan dan sebab itu saya tak berblogging nie... ALHAMDULILLAH tamat sudah pengajian saya di UPM pada tahun lepas. Selama 4 tahun hidup saya banyak dihabiskan di UPM pada setiap hari selepas bekerja. Kelas saya bermula 6.30 ptg dan habis 9.00 malam... sgt hectic dan memerlukan kesabaran yang tinggi. syukur ALHAMDULILLAH sebab ALLAH mempermudahkan segalanya... TERIMA KASIH ALLAH... so skrg saya tunggu nak convo je bulan 10 tahun nie. Saya lmbt sket convo hehee sbb saya ada tertinggal satu subject... so terpaksa la menunggu setahun nak convo. tapi takpe..sbb saya dah habis...i graduated in Bachelor of Accounting ;)

Lama juga saya tak update pasal Shaklee... sebabnya saya ada masalah pada link blog nie...biasala konon nak pakai .com hehehe...sekali dah expired tak tahu nak renew cane... so saya byk menjual offline dari online. Sepanjang saya tak berblog nie byk sgt perkara yang berlaku dalam hidup saya hingga ke hari ini... terlalu banyak utk saya ceritakan.... chewwah mcm byk masalah nau ko nie farah... takda la masalah tapi ujian dari ALLAH...

Sbnrnya lama saya tidak berblog juga sebab saya sedang sibuk memikirkan masalah saya. Yelah saya nie dah nak masuk 4 tahun kahwin tapi blum ada rezeki nak menimang cahaya mata... mungkin ALLAH lebih Mengetahui... saya redha.. TAPI.....saya tetap tidak putus asa dan saya cuba menyelesaikan mslh sy nie... nnt saya akan ceritakan next entry perjalanan saya berjumpa dgn OBGYN... sape yang nak baca blh teruskan... saya hanya berkongsi pengalaman saya... ;)

Thanks for read my entry..


Farah.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan